ποια εκδοση debian να βαλω?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Sep 8 16:11:52 EEST 2007

On 2007-09-08 11:31, excellent <excellen at otenet.gr> wrote:
> Και μια ακομη ερώτηση: Έχω ακούσει ότι υπάρχουν πολλά
> προβλήματα στα testing και ότι δεν είναι τόσο ασφαλή από
> εξωτερικές-διαδικτυακές απειλές. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Αυτό μου ακούγεται λίγο 'FUD' (fear, uncertainty and doubt).

Το testing έχει όντως πιο πολλές ενημερώσεις, κι όπως λέει και το
όνομα του μερικά από τα πακέτα ακόμα περνούν 'testing'.  Αυτό δε
σημαίνει όμως ότι θα σου σκάνε τυχαία πράγματα στα μούτρα, ούτε
ότι επειδή έχεις το ipfilter version 2.11 αντί για το ipfilter
version 1.95 θα είσαι λιγότερο ασφαλής.

> Ίσως είναι αδαείς ερωτήσεις, αλλά είμαι χρήστης Linux μόνο
> μερικών μηνών(4)...

Δεν τρέχει τίποτα.  Όλοι κάπως κάναμε την αρχή :-)