ποια εκδοση debian να βαλω?

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Sep 8 13:00:45 EEST 2007

excellent wrote:
> Και μια ακομη ερώτηση: Έχω ακούσει ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα στα
> testing και ότι δεν είναι τόσο ασφαλή από εξωτερικές-διαδικτυακές
> απειλές. Ισχύει κάτι τέτοιο;
> Ίσως είναι αδαείς ερωτήσεις, αλλά είμαι χρήστης Linux μόνο μερικών
> μηνών(4)...

Η δικιά μου εμπειρία που χρησιμοποιώ debian testing στο desktop μου, σε
virtual machines, σε standalone servers, κτλ κτλ, είναι ότι ποτέ δεν μου
έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα σε τίποτα.

Όσο για το αν είναι ασφαλές από εξωτερικές απειλές δεν ξέρω. Θεωρητικά
είναι λιγότερο ασφαλές από το stable, αφού κάθε νεο feature που
προστίθεται σε ένα πακέτο του testing μπορεί να κουβαλάει μια τρύπα
ασφαλείας, ενώ το stable δεν βάζει τίποτα καινούριο από features, απλώς
όταν βρίσκεται κάποιο κενό ασφαλείας σε ήδη υπάρχον πακέτο, βγαίνει
security patch. Για desktop μηχάνημα πάντως θα συνιστούσα testing.

Γ.