ποια εκδοση debian να βαλω?

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Sep 8 10:56:06 EEST 2007

excellent wrote:

> Φυσικά και το σκέυτηκα, αλλά βαριέμαι να τα βγάζω και να τα ξαναβάζω,
> γιατί έτσι ίσως γλιτώσω το format. Μήπως ξέρεις εάν βάλω τα sources του
> lenny και μετά κάνω update θα είναι σα να έχω βάλει εξαρχής το testing;
> Γιατί σε ένα forum (forums_debian_net) ένας μου έδωσε τα sources για το
> lenny και μόλις τους είπα ότι είχα stable όμως έκανα update (έχοντας του
> lenny τα s.) μου πρότειναν όλοι να κάνω format και να βάλω από την αρχή
> ή stable ή lenny...

Φίλε μου μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο! Το lenny είναι το testing. Εαν
εγκαταστήσεις το stable (etch νομίζω) και μετά κάνεις distribution
upgrade (apt-get dist-upgrade), έχοντας ρυθμίσει το
/etc/apt/sources.list με testing eg:

deb http://postmortem.csd.auth.gr/debian/ testing main contrib non-free
deb-src http://postmortem.csd.auth.gr/debian/ testing main contrib non-free

deb http://security.debian.org/ testing/updates main contrib non-free
deb-src http://security.debian.org/ testing/updates main contrib non-free

(*να κάνω και διαφήμιση το debian repo που έχω)

τότε μαγικά το stable σου θα μετατραπεί σε testing. Πιστεύω πως testing
θέλεις εξ'αρχής όμως, οπότε δεν υπάρχει λόγος να βάλεις stable και μετά
testing, γιατί όλοι κουβαλάμε λίγο ως πολύ upgrade syndrome, οπότε με το
testing θα χαίρεσαι κάθε τόσο που θα κάνεις upgrade λιγα-λίγα τα πακέτα
καθώς βγαίνουν νέες εκδόσεις.

Όσο για αυτό το τελευταίο, που σου είπαν ότι αφού είχες stable και πήγες
σε testing με upgrade όπως σου είπα πάνω, καλύτερα να τα ξηλώσεις όλα
και να βάλεις testing από την αρχή (clean install όπως λέγεται), καμία
σχέση. Αυτά ισχύουν μόνο στα Παράθυρα που ως γνωστόν μπάζουν. Σε σοβαρά
λειτουργικά, το παραπάνω upgrade αφήνει το σύστημά σου 99.9999999999%
(8128 εννιάρια μετά την υποδιαστολή) σαν να είχε μπει testing εξ'αρχής.

Αυτά τα ολίγα,
Γ.

PS. Άσχετο: αν αφήνω την s/mime υπογραφή μου στα mail προς τη λίστα
ενοχλεί; Δεν υπάρχει δυστυχώς ρύθμιση στον icedove που να εξαιρεί
κάποιες email, όπως υπάρχει στο OpenPGP module του icedove...