ποια εκδοση debian να βαλω?

excellent excellen at otenet.gr
Sat Sep 8 00:54:54 EEST 2007

On Fri, 2007-09-07 at 18:36 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Οτι είναι καλύτερο για τα δικά σου γούστα.  Γιατί δεν τα δοκιμάζεις
και
> τα δύο και μετά να μας πεις κι εμάς εντυπώσεις;  Δηλαδή γιατί είναι
> καλύτερη γι αυτό, ξέρω γω, η Eugenia Loli-Queru -- μπορείς κι εσύ :P

Φυσικά και το σκέυτηκα, αλλά βαριέμαι να τα βγάζω και να τα ξαναβάζω,
γιατί έτσι ίσως γλιτώσω το format. Μήπως ξέρεις εάν βάλω τα sources του
lenny και μετά κάνω update θα είναι σα να έχω βάλει εξαρχής το testing;
Γιατί σε ένα forum (forums_debian_net) ένας μου έδωσε τα sources για το
lenny και μόλις τους είπα ότι είχα stable όμως έκανα update (έχοντας του
lenny τα s.) μου πρότειναν όλοι να κάνω format και να βάλω από την αρχή
ή stable ή lenny...