[News] Office Open XML is Disapproved

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Sep 7 18:05:37 EEST 2007

> Είναι πολύ σημαντικό να δούμε αυτή την εξήγηση του ΕΛΟΤ αν θέλουμε να
> κάνουμε σχηματίσουμε σωστή (και δίκαιη) γνώμη? Μήπως είμαστε τυχεροί
> και έχεις και πάλι κάποιο link στο σχετικό έγγραφο?

Όχι, γιατί η εξήγηση δεν υπάρχει σε έγγραφο, ήταν προφορική.

> Επίσης μήπως έχεις πρόσβαση στα σχόλια που συνόδευαν την απόφαση του
> ΕΛΟΤ (το κυρίως κείμενο αναφέρει το attached annex αλλά δεν
> περιλαμβάνεται στο pdf ή στη σελίδα που μας έστειλες).

Είναι γιατί δεν το έχω σε ηλεκτρονική μορφή. Κατά βάση σχόλια
υποβάλαμε στον ΕΛΟΤ εμείς (βρίσκονται στη σελίδα) και η IBM. Τα δικά
μας περίπου 200, της IBM περίπου 150. Αποφασίστηκε τελικά από τον ΕΛΟΤ
να υποβληθούν της IBM, που σε μεγάλο βαθμό είναι ίδια με τα δικά μας,
με μια ή δυο μικρές αλλαγές ώστε να υπάρχει απόλυτη κάλυψη και των
τεσσάρων σχολίων που υπέδειξα στη δεύτερη επιστολή μου.