[News] Office Open XML is Disapproved

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Sep 6 17:54:27 EEST 2007

On 9/6/07, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> Ίσως να υπήρξαν minor irregularities, είναι στην κρίση του καθενός να
> κρίνει κάτι τέτοιο, όμως δεν υπήρξαν serious irregularities. Είναι
> λάθος στο χάρτη, [...]
> [...]

να σε καλά Αντώνη για την ενημέρωση. Που βρήκες αυτά τα στοιχεία?
Links? Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τα comments του ΕΛΟΤ και ακόμα
μεγαλύτερη να μάθω την διαδικασία review και το ποια επιτροπή είχε τα
κότσια να ασχοληθεί με αυτό το τερατώδες spec. Πάντως χάρηκα πολύ που
υπάρχουν σχόλια. Φυσικά το στραβοπάτημα του "YES with comments" αντί
για το ορθό "NO with comments" είναι λυπηρό. Θα ήθελα να δω το πλήρες
κείμενο της επίσημης εξήγησης του ΕΛΟΤ ώστε να μπορώ να σχηματίσω
ουσιαστική άποψη επί του θέματος.

>  [...] Εντούτοις, πριν αρχίσει η αγαπημένη ελληνική συζήτηση, η
> οποία συνήθως θεωρεί τους πάντες πουλημένους και σιγά μην ασχολούνταν
> κλπ.,

και λίγα λες ;)

> [...]
> Θα πρέπει επίσης να επιστήσω την προσοχή σας στο ότι ο διεθνής τύπος
> αφήνει την εντύπωση ότι η ιστορία τέλειωσε. Η ιστορία δεν τέλειωσε, η
> ψήφος αυτή ήταν ενδεικτική, και η οριστική απόφαση είναι το
> Φεβρουάριο. [...]

έχεις απόλυτο δίκιο - αυτό είναι ΠΟΛΥ σημαντικό και δεν το είχαμε αναφέρει.

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651