wireless & Debian

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Sep 3 19:09:32 EEST 2007

On 9/3/07, Giorgos D. Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:
> [...] Έτσι, μια και το μαραφέτι αυτό παίζει σε
> κβαντομοριακό επίπεδο δεν ξέρει (και δεν ενδιαφέρεται) ούτε από
> πρωτόκολλα ούτε από τίποτα που απασχολεί τα upper layers. Έχει διάφορα
> βυσματάκια (usb, RJ-11, RJ-45)

ατυχος είσαι. Εγώ πήρα την επόμενη έκδοση της οποίας και το βύσμα
λειτουργεί σε κβαντομοριακό επίπεδο και είναι UNIVERSAL! Δηλαδή έχει
ένα και μόνο βύσμα το οποίο όμως κάθε φορά παίρνει την μορφή της
υποδοχής του υπολογιστή σου. Το πως το κάνει έχει πολύ φάση. Αντιγράφο
από το πολύ κατατοπιστικό manual:

Our connector uses amorphous materials that are kept warm by aplying a
small current. Once inserted the current seizes and the cooling
reduces the mobility of the material's molecules before they can pack
into a more thermodynamically favorable crystalline state.

Αν και το παραπάνω είναι πολύ έξυπνο και ψαρωτικό να το βλέπεις το
φοβερό είναι πως /ξέρει/ το ίδιο το καλώδιο σε τι ακριβώς βύσμα θα
πρέπει να "μετασχηματιστεί". Εδώ οι μηχανικοί τις εταιρείας έχουν και
πάλι εκμεταλλευτεί κβαντομηχανικούς μηχανισμούς. Στην ουσία δεν
μετασχηματίζεται εκ των προτέρων σε κάποιο συγκεκριμένο σχήμα αλλά
βρίσκεται σε Quantum superposition όλων των πιθανών βυσμάτων. Σε αυτή
την κατάσταση φυσικά το "καλώδιο" δεν δουλεύει αλλά τότε εσύ ο χρήστης
αναρωτιέσαι "μα τι έχει το ρημάδι" και φυσικά ρίχνεις μια ματιά στο
βύσμα του καλωδίου για να σιγουρευτείς ότι μπήκε καλά. Ακριβώς επειδή
εσύ το παρατηρείς η κβαντική του κατάσταση "καταρρέει" στην
συγκεκριμένη μορφή που απαιτείται για να λειτουργήσει.

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651