wireless & Debian

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Mon Sep 3 13:01:56 EEST 2007

Christos Ricudis wrote:

> Dokimases na xrhsimopoihseis asyrmato kalwdio?

O Ρικούδης μπορεί (να προσπαθησε :-P ) να αστειευτεί αλλά πριν 3-4
εβδομάδες που πήγα Σιγκαπούρη, αγόρασα από τη Sim Lim square, τη Μέκκα
των ηλεκτρονικών, ένα καλώδιο το οποίο κάνει ακριβώς αυτό:
εκμεταλλεύεται το φαινόμενο του particle entanglement [1] και τα
ηλεκτρονικά που έχει στις 'ασύρματες' άκρες του (στις κεραίες του ας
πούμε) ανιχνεύουν όλες τις ηλεκτρικές ιδιότητες που φτάνουν εκεί
οποιουδήποτε ηλεκτρικού σήματος φτάνει εκεί και τις μεταδίδουν (και τις
αναπαράγουν) ένθεν κι ένθεν.  Έτσι, μια και το μαραφέτι αυτό παίζει σε
κβαντομοριακό επίπεδο δεν ξέρει (και δεν ενδιαφέρεται) ούτε από
πρωτόκολλα ούτε από τίποτα που απασχολεί τα upper layers. Έχει διάφορα
βυσματάκια (usb, RJ-11, RJ-45), και το έχω δοκιμάσει με HDSL modems,
100/1000 Mbps ethernet, usb εξωτερικό δίσκο, ενώ παίζει σε απόσταση
τουλάχιστον 300 μέτρων (τα manuals είναι εξαιρετικά φειδωλά σε
λεπτομέρειες και δεν αναφέρουν max απόσταση - υποννοούν ότι δεν υπάρχει
περιορισμός; ;-) ;-) ).

Οπότε μην κοροϊδεύετε τον νιούφη!

Γ.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_entanglement