SOLVED: Unable to resize partitions

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Oct 29 23:15:40 EET 2007

On Monday 29 October 2007 Theodore Lytras wrote:
> [...]
> ένα τεράστιο (ίσο με τη RAM του υπολογιστή) κρυφό αρχείο ονόματι
> C:\pagefile.sys το οποίο απ'ότι καταλαβαίνω είναι ένα swap file και κρατάει
> τα περιεχόμενα της μνήμης όταν τα παραθύρια κάνουν suspend-to-disk.
>
> Αυτό λοιπόν το αρχείο καθόταν στο τέλος του δίσκου, δεν το μετακινούσε το
> defrag, και έτσι εμπόδιζε το gparted να συρικνώσει το NTFS partition. Μόλις
> ο φίλος μου απενεργοποίησε το suspend στα windows, το αρχείο έφυγε και το
> πρόβλημα λύθηκε!
>
> Ελπίζω αυτά να φανούν χρήσιμα, κάτι μου λέει οτι δεν είμαι ο μόνος που

Αυτή είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία που θα μπορούσε να γλυτώσει ώρες
ψαξίματος σε κάποιον ταλαίπωρο που θα το έβρισκε μπροστά του. Εγώ πάντως
σίγουρα, παρότι έχω κάνει αρκετές φορές repatitioning, αν το αντιμετώπιζα, δε
θα 'ξερα τι να κάνω... Μήπως να το έκανες post και στο forum.hellug.gr
στο "tips & tricks"?

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html