postgresql mailing list

V13 v13 at v13.gr
Sat Oct 27 15:05:44 EEST 2007

On Saturday 27 October 2007, Kostas Maistrelis wrote:

> oso afora to giati epile3ame tin dimiourgia tou postgresql.gr 8a i8ela
> na pros8eso ta e3is:
>
> 1) aftoi pou exoun anagki den ine sigouro oti 3eroun agklika
>    i oti exoun dia8esi na psaxnoun plirofories sta agklika

  Gia to proto miso pistevo pos einai non-issue. Den exo gnorisei kanenan o
opoios na asxoleitai me adminiliki kai na exei toso megalo problima me ta
agglika. Gia to deytero miso, eisai sigoyros oti se endiaferei na kaneis
(xoris pliromi) support se atoma poy den  exoyn diathesi na psaksoyn kati
monoi toys?

> 2) aftoi pou exoun anagi apo database 8eloun na 3eroun an iparxei
>    kosmos pou asxolite me aftin tin database kai kataprotimisi na
>    iparxei kaikosmos stin perioxi tous
> 3) ean einai developers h administrator sini8os 8eloun na exoun
>    kai prosopiki epafi me an8ropous pou asxolounte me to idio 8ema
> 4) ean skopevoun na persanoun se aftin tin database 8a i8elan
>    na 3eroun an  stin perioxi tous iparxoun kai aloi pou
>    tin xrisimopoioun ka8os kai topiki ipostrixi.

  Ayta ta dexomai an to syndiaseis me th paroxi support epi pliromis. Se
diaforetiki periptosi, gia poio logo prota na endiaferthei kaneis gia to ean
exei allo kosmo giro toy? Anyway, gia to sygkekrimeno thema tha deiksei h
istoria. Apla pistevo pos mia Ellhniki metafrash ton selidon kai pithanos kai
ton keimenon toy postgresql.org einai aploystero, exei megalhterh shmasia kai
einai pio biosimi lysi.

> [...]
>    (an kai den nomizo na tin xrisimopoiei kanis se windows pera
>     apo development logous)
> 2) i sizitisis giro apo tin postgresql den exoun na kanoun mono me to
>    administration, aftin tin stimoi oi kirios listes sto org ine giro
>    stis 15 kai oi 2 megaliteres listes me paromia kinisi apef8inonte
>    i mia sto administration genikos kai i ali sto development genikos,
>    sinepos to administration den mporei na 8eori8ei kan o
>    epikratesteros logos.
> 3) aftoi pou endiaferonte gia tin postgresql den ine anageo na
>    endiaferonte gia to unix administration genikos.

  H protasi poy ekana eixe na kanei peirssotero me to "mia lista gia ypiresies
genikotera" kai oxi mia ekseidikeymeni gia kathe mia ypiresia. An fysika
argotera fanei oti kati (p.x. postgresql) prokalei arketh kinish, mporei na
metaferthei sth dikia toy lista. Kati tetoio parakoloytheitai pio eykola kai
den xreiazetai na einai 100% ekseidikeymeno (blepe p.x. LGU).

  Anyway, kalh arxi... Kathe prospatheia einai kalodexoymeni...

> Kostas Maistrelis
<<V13>>