dotproject , jpgraph και Slackware.

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Fri Oct 26 15:44:08 EEST 2007

Theodore J. Soldatos wrote:
> Καλησπέρα,

γεια σου και σενα

> [...]
>
> Slackware 12.0
> php-5.2.4
> jpgraph-2.2
> apache 2.2.4
>
> Έκανα και μια δοκιμή σε Ubuntu 7.10, με apache 2.2.4, jpgraph-2.2 και php
> 5.2.3
> και το πρόβλημα δεν υπάρχει. Τα fonts είναι ακριβώς τα ίδια και στις δύο
> εγκαταστάσεις.
>
> Δεν είμαι καθόλου εξοικειωμένος με php, οπότε σκέφτομαι ότι ίσως είναι
> κάποια
> ρύθμιση της php σχετική με unicode, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω πού να κοιτάξω.

Εν οντως εχεις TTF γραμματοσειρες που υποστηριζουν Ελληνικα στο συστημα
σου (που πρεπει να εχεις). πηγαινε στο αρχειο jpg-config.inc.php του
jpgraph και βρες τον ορισμο του TTF_DIR. Σε μενα, ειναι καπως ετσι:

DEFINE("TTF_DIR","/usr/X11R6/lib/X11/fonts/local/");

βαλε το δικο σου PATH και δοκιμασε.

Μιας που εισαι στο jpg-config.inc.php, δες και τις υπολοιπες ρυθμισεις...

-Σταθης