dotproject, jpgraph και Slackware.

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Fri Oct 26 15:12:53 EEST 2007

Καλησπέρα,

Έχω πρόβλημα με τα ελληνικά στα gantt charts του dotproject. Το μόνο που βρήκα
ψάχνοντας, παρ' όλο που φαίνεται να είναι συχνό πρόβλημα, είναι ότι οφείλεται
στο jpgraph, τη βιβλιοθήκη που φτιάχνει τα charts. Και όντως, τα examples της
βιβλιοθήκης εμφανίζουν το ίδιο πρόβλημα, το οποίο είναι ότι δεν μπορεί να
εμφανίσει ελληνικούς UTF χαρακτήρες. Αντίθετα, εμφανίζει μια χαρά ISO ελληνικά
όταν ενεργοποιηθεί το greek unicode support (το οποίο υπάρχει ακριβώς για
backward compatibility με ISO ελληνικά).

Εκδόσεις:

Slackware 12.0
php-5.2.4
jpgraph-2.2
apache 2.2.4

Έκανα και μια δοκιμή σε Ubuntu 7.10, με apache 2.2.4, jpgraph-2.2 και php 5.2.3
και το πρόβλημα δεν υπάρχει. Τα fonts είναι ακριβώς τα ίδια και στις δύο
εγκαταστάσεις.

Δεν είμαι καθόλου εξοικειωμένος με php, οπότε σκέφτομαι ότι ίσως είναι κάποια
ρύθμιση της php σχετική με unicode, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω πού να κοιτάξω.
Μπορεί να βοηθήσει κανείς;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========