Ανακοίνωση hellug φόρουμ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 22 21:35:21 EEST 2007

On Mon, 2007-10-22 at 20:20 +0300, DJ Art wrote:

> Τέσπα, η πραγματικότητα είναι πως κάποιος σε ρώτησε κάτι συγκεκριμένο
> και η απάντηση που έδωσες εγώ θα τη χαρακτηρίζα γενική και χωρίς να
> αγγίζει την ουσία του πράγματος.

[...]

Τώρα, η άποψή σου είναι σεβαστή.

> Πάντως, με βάση τα παραπάνω που είπες και για να μη σε πιέζουμε άλλο,
> καταλήγουμε στο ότι οι καινούριες φουρνιές χρηστών είναι πιο τεμπέλικες
> και το ξέρετε/έχετε διαπιστώσει όλοι και ας μην κρυβόμαστε άλλο.
> Γιατί μπορεί να θέλει και μια γνώση παραπάνω για να ασχοληθείς με το
> e-mail (ανέκαθεν οι μαύροι οικογενειακοί supporters έχουν περάσει
> πολλάκις από το γείτονα για να του στήσουν μεταξύ άλλων και το smtp στο
> outlook).

Δεν είναι θέμα τεμπελιάς. Απλά σκέφτομαι ότι αν πρόκειται και μετά από
δέκα χρόνια να ρωτάω αν δουλεύει το τάδε σκαννερ στο λινουξ, τότε
καλυτερα να αρχίσω το ψάρεμα. Επίσης, δεν τη βρίσκω πλέον με το να
κάθομαι να διαβάσω κάποιο site άσχετο με υπολογιστές και να καταλήγω να
διαβάζω το bugzilla.

> Και όλα τα άλλα του στυλ "το περιβάλλον είναι πιο ολοκληρωμένο" και τα
> λοιπά είναι ένα κάρο πράσινα άλογα. Ναι, στην τελική και το Skip το
> συνιστούν 29 κατασκευαστές πλυντηρίων, αλλά αυτό δεν είναι το πιο
> άκαιρο επιχείρημα που έχουμε ακούσει ποτέ ?

Μπορεί να σου προξενήσει έκπληξη αυτό που θα γράψω, αλλά «το περιβάλλον
είναι πιο ολοκληρωμένο» είτε σου αρέσει είτε όχι.