Ανακοίνωση hellug φόρουμ

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 22 19:51:24 EEST 2007

On 2007-10-22 19:17, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> 1) Δεν απαγορεύω σε κανέναν να έχει αντίθετη άποψη.
> 2) Δεν είδα καμία άποψη, εκτός κι αν το "συμφωνώ" ή "διαφωνώ"
>    θεωρείται άποψη.

Είδες, τη δική μου, αλλά δε νομίζω ότι αυτό σημαίνει πως η προσπάθεια
για στήσιμο forums είναι κάτι που με βρίσκει αντίθετο.  Το εντελώς
ανάποδο, εύχομαι κάθε επιτυχία σε όποιον γραφτεί :)

> Μέχρι τώρα τα πράγματα δείχνουν ότι το στήσιμο θα είναι η πιο
> ευχάριστη ανάμνηση σε σύγκριση με αυτά που έχουν να τραβήξουν :D

Ε, μη βιαζόμαστε να προλάβουμε την ιστορία πριν γίνει «Ιστορία».

Δεν υπάρχει κανείς λόγος για Κασσανδρικές προφητείες, πριν ακόμα
ξεκινήσει το forum να παίζει.