Ανακοίνωση hellug φόρουμ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 22 19:17:13 EEST 2007

On Mon, 2007-10-22 at 17:56 +0300, A. Sidiropoylos wrote:

> Kai kala kaneis kai thn exeis. Ayto omos den apagorebei se kanenan na
> exei anti8eth apopsh opos ayth tou DJ Art (kai as thn ejefrase.... oxi
> dyplomatika) alla kai thn diki mou.

1) Δεν απαγορεύω σε κανέναν να έχει αντίθετη άποψη.
2) Δεν είδα καμία άποψη, εκτός κι αν το "συμφωνώ" ή "διαφωνώ" θεωρείται
άποψη.

Το μόνο που είδα ήταν ότι κάποιος σιχάθηκε τη ζωή του στις 1:49 χθες το
βράδυ και το καλύτερο πράγμα που βρήκε να κάνει ήταν να στείλει ένα
μειωτικό μήνυμα χωρίς ουσία στη λίστα για κάτι που έγραψα.

Γιατί θα πρέπει να έχω κατανόηση και να δικαιολογήσω αυτή τη
συμπεριφορά; Έχουμε πάει φαντάροι μαζί;

Εν πάση περιπτώσει, δεν έχω κάτι με τον DJ Art.

>  Idika gia to telefteo epixirima oti
> einai idi ekpedeymenei..... Diatirw sobares (alla poly sobares)
> epifilajeis. 8-)
>
> Opos kai na exei pantos 8a pw ki egw mprabo sta paidia pou ka8isane kai
> to stisane. Mpori emena na mhn me kaliptei. Kaliptei kapoion allon omos
> kai ayto to kanei xrisimo gia ton skopo pou exoume oloi mas. 8-)

Μέχρι τώρα τα πράγματα δείχνουν ότι το στήσιμο θα είναι η πιο ευχάριστη
ανάμνηση σε σύγκριση με αυτά που έχουν να τραβήξουν :D