Ανακοίνωση hellug φόρουμ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 22 13:02:58 EEST 2007

On Sun, 2007-10-21 at 23:12 +0300, George Notaras wrote:

> Η γνώμη μου για τα φορουμ άρχισε να αλλάζει από τότε που κατέβασα και
> εγκατέστησα μερικά από αυτά και μελέτησα όλες τις λειτουργίες και
> δυνατότητες που διαθέτουν. Από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνει κανείς το
> πόσο ευκολότερο είναι να οργανωθεί μια κοινότητα σε ένα φόρουμ σε
> αντίθεση με τις mailing lists.
>
> Στα πλεονεκτήματα έναντι των mailing lists θα συμπεριλάμβανα τα
> παρακάτω:
>
>  * Ευελιξία όσον αφορά την κατηγοριοποίηση των φορουμ, υποφορουμ κτλ
> χωρίς να αναγκάζονται τα μέλη να γράφονται σε Ν mailing lists, να
> [...]

Θεωρώ καλό να κάνω κάποιες διευκρινίσεις για ορισμένους, επειδή χάθηκε η
ουσία.

1- Δεν πουλάω φορουμ (ούτε και κάτι άλλο) και με αφήνει παγερά αδιάφορο
αν θα τα χρησιμοποιήσετε ή όχι.
2- Τα παραπάνω αναφέρονται στην προσωπική μου άποψη για το αν ένα φορουμ
μπορεί να διευρύνει την ελληνική κοινότητα του ανοιχτού λογισμικού. Πάνω
σε αυτό βασίζονται όλα όσα έγραψα και όχι απλά στο αν η τεχνολογία του
forum είναι ανώτερη του συνδυασμού mailing list / email client.
3- Τέλος, βασική προϋπόθεση για την παραπάνω συζήτηση είναι να
_επιθυμεί_ κανείς τη διεύρυνση της κοινότητας και την μεγαλύτερη διάδοση
του ΕΛ/ΛΑΚ.