Compiz fusion & αργό scroll

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Oct 21 14:44:20 EEST 2007

Harris Kosmidhs wrote:
> Έχω μια απορία. ΜΕ την τελευταία αναβάθμιση του ubuntu φαίνεται πως τα
> eye candy compiz κτλ. πέρασαν μέσα στο σύστημα και ενεργοποιήθηκαν κι όλας.
>
> Καταρχήν δε βρήκα τρόπο να τα απενεργοποιήσω. Φυσικά μπορώ ένα ένα με το
> χέρι απο τα settings αλλά εννοώ πιο συνολικά. Απ' ότι φαίνεται τρέχει Xgl.

Αν εννοείς να απενεργοποιήσεις γενικά το eye candy στο νέο 7.10, γίνεται
από το System --> Appearance --> Visual Effects
Η παλιά επιλογή desktop effects δεν υπάρχει.
> Η αλήθεια είναι ότι δε ζορίζουν ιδιαίτερα το μηχάνημά μου (Athlon XP
> 3200, 1GB RAM & ATI X1650 Pro με τον driver fglrx της ATI). Εκεί όμως
> που πραγματικά εκνευρίζομαι είναι με το scroll down (σε firefox, acrobat
> κτλ) όπου πάει αργά. Το έχει συναντήσει κανείς αυτό;

Το έχω δει και εγώ αυτό αν και δεν θυμάμαι ακριβώς τη σύνθεση του
μηχανήματος. Πιο αργό πάντως από το δικό  σου σίγουρα.
> Μήπως το compizfusion είναι για πιο δυνατά μηχανήματα από το δικό μου;
>
> Ευχαριστώ

Όχι δεν φταίει το μηχάνημα σου, το πρόβλημα είναι οι drivers της ATI.
Ίσως τώρα που δίνει τις προδιαγραφές να καταφέρει η κοινότητα να γράψει
κάτι ανθρωπινό. Και μόνο που δεν τρέχει AIGLX αλλά XGL (και θέλει και
αρκετό πείραγμα) τα λέει άλλο. Στο δικό μου Athlon 3200 με NVidia κάρτα
(7300 GT, όχι τίποτα σπουδαίο), πετάνε όλα τα effect στο beryl (δεν έχω
βάλει ακόμα compiz-fusion).