Compiz fusion & αργό scroll

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Sun Oct 21 13:52:21 EEST 2007

Έχω μια απορία. ΜΕ την τελευταία αναβάθμιση του ubuntu φαίνεται πως τα
eye candy compiz κτλ. πέρασαν μέσα στο σύστημα και ενεργοποιήθηκαν κι όλας.

Καταρχήν δε βρήκα τρόπο να τα απενεργοποιήσω. Φυσικά μπορώ ένα ένα με το
χέρι απο τα settings αλλά εννοώ πιο συνολικά. Απ' ότι φαίνεται τρέχει Xgl.

Η αλήθεια είναι ότι δε ζορίζουν ιδιαίτερα το μηχάνημά μου (Athlon XP
3200, 1GB RAM & ATI X1650 Pro με τον driver fglrx της ATI). Εκεί όμως
που πραγματικά εκνευρίζομαι είναι με το scroll down (σε firefox, acrobat
κτλ) όπου πάει αργά. Το έχει συναντήσει κανείς αυτό;

Μήπως το compizfusion είναι για πιο δυνατά μηχανήματα από το δικό μου;

Ευχαριστώ