ρύθμιση ntp για update ώρας μηχανήματος;

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Fri Oct 19 15:03:19 EEST 2007

Giannis Kozyrakis wrote:

> Αρχικα, φυσικα *πρέπει* να εχουν εγκατασταθει τα vmware-tools στο debian
> που ειναι vmware guest os.
>
> Μετα την εγκατασταση τους, και αφου ολα λειτουργουν σωστα,
> συμπληρωνουμε στο menu.lst του grub το εξης:
>
> clock=pit nosmp noapic nolapic
>
> και επισης κανουμε edit το .vmx αρχειο μας και την γραμμη
>
> tools.syncTime = FALSE
>
> την κανουμε
>
> tools.syncTime = TRUE
>
> Περισσότερες πληροφοριες εδω: http://kb.vmware.com/kb/1420
>
> Αυτα :)
>
> Γιάννης

Λοιπόν μετά από πολλές δοκιμές, εργαστηριακές αναλύσεις κτλ, το πιο
ικανοποιητικό που κατάφερα είναι να φορτώνω τον kernel με:

clock=pit nosmp

καθώς και ενεργοποιημένο από τα vmware-tools το syncronise to host
clock, οπότε και το ρολόι του VM παίζει στα +/- 6 λεπτά...

Όταν έβαζα τα noapic και nolapic, τότε η ώρα δεν περνούσε με τίποτα...

Γ.