ρύθμιση ntp για update ώρας μηχανήματος;

Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Tue Oct 16 00:30:35 EEST 2007

Giorgos Pallas wrote:
> Έψαξα αλλά απέτυχα: το documentation του ntp είναι αρκετά αποκρυφιστικό
> για τα μέτρα μου για να βγάλω άκρη με το εξής απλό: κάθε πότε θα
> ρυθμίζει την ώρα του μηχανήματός μου...
>
> Έχω ένα VM (σε VMWare) του οποίου το ρολόι μένει πίσω περίπου κανένα
> 20λεπτο/ώρα. Όχι άσχημα ε; Από ό,τι διάβασα είναι γενικό και μη
> αντιμετωπίσιμο στη ρίζα του πρόβλημα. Οπότε στην ιδανική περίπτωση θα
> ήθελα να κάνω το ntp να γκαζώνει (με slew δηλαδή) το ρολόι ώστε να
> δείχνει σωστή ώρα, ή εναλλακτικά, να το διορθώνει κάθε, ας πούμε, 2
> λεπτά. Γίνεται;

> [...]

Αρχικα, φυσικα *πρέπει* να εχουν εγκατασταθει τα vmware-tools στο debian
που ειναι vmware guest os.

Μετα την εγκατασταση τους, και αφου ολα λειτουργουν σωστα,
συμπληρωνουμε στο menu.lst του grub το εξης:

clock=pit nosmp noapic nolapic

και επισης κανουμε edit το .vmx αρχειο μας και την γραμμη

tools.syncTime = FALSE

την κανουμε

tools.syncTime = TRUE

Περισσότερες πληροφοριες εδω: http://kb.vmware.com/kb/1420