Mandriva NVIDIA problem

Calliope-Louisa T. Sotiropoulou clsfox at gmail.com
Tue Oct 16 22:31:36 EEST 2007

Δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί ξανά μιας και παρακολουθούσα μέχρι τώρα
περιστασιακά τη λίστα, αλλά μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην εγκατάσταση του
Mandriva 2007 με την κάρτα γραφικών μου.

Η κάρτα είναι NVIDIA GeForce 8500GT και κάθε φορά που επιχειρώ εγκατάσταση
στο installation summary βγαίνει το αποτέλεσμα "Graphical Interface - not
configured". Επιλέγω στη συνέχεια από τους generic drivers της NVIDIA κάποια
επιλογή (γιατί δεν έχει για series 8) και όταν κάνω test μαυρίζει η οθόνη
χωρίς να επανέρχεται. Τι μπορώ να κάνω για να παρακάμψω αυτό το πρόβλημα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια,

Λουίζα

Checked by AVG Free Edition.
2:14 μμ