Openafs cannot allocate memory

Yiakoumis Yiannis gyiakoumis at gmail.com
Tue Oct 16 22:23:21 EEST 2007

Γεια σας,

Έχω το εξής πρόβλημα. Χρησιμοποιώ openafs για να κάνω mount κάποιο share
που έχω σε afs. Όταν είμαι καλωδιωμένος ( ethernet ), το afs γίνεται
κανονικά mount στο boot και παίζει χωρίς κανένα πρόβλημα ( το μόνο που
χρειάζεται να κάνω είναι authentication με klog ).

To πρόβλημα παρουσιάζεται όταν συνδέομαι ασύρματα. Καταρχήν, στο boot
δεν βλέπω πουθενά το afs, και χρειάζεται να κάνω restart το
openafs-client για να παίξει. Και επιπλέον, με αρκετά μεγάλη πιθανότητα,
όταν κάνω το restart παρουσιάζεται error για το module ( cannot allocate
memory ) και μετά το syslog μου πετάει συνέχεια μηνύματα τύπου BAD EIP
value κτλ.
Για να ξεπεραστεί το συγκεκριμένο πρέπει να κάνω restart το σύστημα αφού
ότι sudo κάνω μου πετάει αυτά περί BAD EIP κτλ.

Καμιά ιδέα??
Γιάννης