nautilus problem

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Sat Oct 13 21:44:08 EEST 2007

Την 13/10/2007, Giorgos Pallas <gpall at ccf.auth.gr> έγραψε:
> Τέλος, αν θέλει κανείς που γνωρίζει, ας μου εξηγήσει για ποιο λόγο οι
> εταιρίες κρατάν κλειστό τον κώδικα των drivers τους. Hardware δεν πουλάνε;

Κατά τις ίδιες τις εταιρείες για δύο λόγους:

1) Αν δώσουν χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να γραφτεί σωστά ο
driver, θα αποκαλύψουν τα μυστικά του υλικού τους.

2) Πουλάνε το πλήρες πακέτο: το «καταπληκτικό» τους hardware
συνοδευόμενο από το «καταπληκτικό» software που είναι γραμμένο
αποκλειστικά και εγγυημένα γι' αυτό.

Πιπεριές διλαδή.... :) Δεν κοιτάνε να φτιάξουν hardware της προκοπής
και το καλύπτουν με ταρζανιές στους "drivers" (που ουσιαστικά δεν
είναι απλά drivers).