nautilus problem

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Oct 13 21:26:50 EEST 2007

Nikos Kouvaris wrote:
> εε παιδια... δε ξερω τι ακριβως αλλαξε αλλα τελικα δουλεψε.
> εβαλα και τα repositories της unstable διανομης και εκανα update και
> μετα upgrade
> εκανα reboot και τελικα ο nautilus δουλεψε κανονικα. ολα ειναι οπως
> πριν, μονο που  το upgrade καπου μου εφαγε τους οδηγους της καρτα
> γραφικων (ATI δυστυχως) και τωρα η αναλυση μου επεσε στα 1024x768.
> θα το αφησω ετσι γιατι με τους οδηγους της ATI παντα εχω προβλημα στην
> εγκατασταση.
> thanks για την οποια βοηθεια

Αυτό νομίζω με τις ΑΤΙ είναι πρόβλημα όλων. Και εγώ με την ATI mobility
radeon X700, κάθε φορά που κάνω upgrade σε κάποιο πακέτο που σχετίζεται
με x windows, ή κάνω upgrade τον kernel, θέλει επανεγκατάσταση τα
binaries από το site της ΑΤΙ (ΑΜD). Δεν είναι δύσκολο βέβαια αλλά...

Πάντως Νίκο δεν νομίζω τώρα το μόνο πρόβλημά σου να είναι η ανάλυση.
Μάλλον δεν έχεις και 3D acceleration οπότε αν πας να δεις καμιά ταινία
θα έχεις πρόβλημα...

Τέλος, αν θέλει κανείς που γνωρίζει, ας μου εξηγήσει για ποιο λόγο οι
εταιρίες κρατάν κλειστό τον κώδικα των drivers τους. Hardware δεν πουλάνε;

Γ.