ρύθμιση ntp για update ώρας μηχανήματος;

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Oct 13 21:36:29 EEST 2007

Antonis Christofides wrote:

> 1) Τι διανομή έχεις;
> 2) Το μηχάνημα είναι συνέχεια στο δίκτυο;
>
> Αν η απάντηση στο (2) είναι ναι τότε σε Ubuntu δεξί κλικ στο ρολόι,
> Adjust Date & Time, και στο Configuration επιλέγεις Keep synchronized
> with Internet servers. Σε Debian, aptitude install ntp. Δεν νομίζω ότι
> χρειάζεται κάτι άλλο.

1)debian lenny (testing)
2) ναι

Το μηχάνημα έχει ήδη εγκατεστημένο ntp. To  πρόβλημα όπως το βλέπω είναι
ότι με το που ξεκινάει ο ntp daemon (/etc/init.d/ntp {re}start), μου λεει:

Oct 14 00:00:10 smf-deb ntpd[6653]: kernel time sync status 0040
Oct 14 00:00:10 smf-deb ntpd[6653]: frequency initialized -500.000 PPM
from /var/lib/ntp/ntp.drift
Oct 13 20:32:23 smf-deb ntpd[6653]: synchronized to 155.207.113.227,
stratum 3
Oct 13 20:32:23 smf-deb ntpd[6653]: time reset -12480.330449 s
Oct 13 20:32:23 smf-deb ntpd[6653]: kernel time sync status change 0001

Διορθώνει το ρολόι δηλαδή. Μετά όμως απο λίγη ώρα, και ενώ συνεχίζει να
τρέχει ο δαίμονας, ενώ είναι 21:32, το ρολόι δείχνει
smf-deb:/var/log# date
Sat Oct 13 21:58:50 EEST 2007

(τελικά το ρολόι δεν πάει πίσω, μπρος πάει)

Έχει περάσει δηλαδή τόση ώρα και το ntp δεν έχει ξαναδιορθώσει την ώρα,
και ούτε έχω ιδέα πότε θα την ξαναδιορθώσει. Εδώ είναι και το ερώτημά
μου: που ρυθμίζω κάθε πότε θα διορθώνει την ώρα;

Σχετικά με το ntpdate που πήρα απάντηση, επειδή έχω διαβάσει ότι το
ntpdate παει προς κατάργηση, προτιμούσα τo ntp. Aν τελικά δεν βγάλω άκρη
όμως, μάλλον θα ξανακαταφύγω στο ntpdate...

G.