2 ερωτήσεις σε μία Quad core & rdiff-backup

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Fri Oct 12 12:30:30 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:
> Νομίζω πως θέλεις το εξής:
>
> 	rdiff-backup /net/svn root at desktop::/opt/backup/svn

[snip]
> Προσοχή επίσης στο '::' path separator, που είναι *απαραίτητο* για να
> καταλάβει το rdiff-backup ότι το pathname έχει δύο μέρη: `user at host'
> και `/remote/path'.

Δίκιο έχεις. Αν και πάλι δεν έπαιξε. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι τα 2
rdiff-backup (στα 2 μηχανήματα) ήταν διαφορετικά version αν και τα 2
είχαν Ubuntu feisty. Μετά παρατήρησα ότι στο dekstop το rdiff-backup το
έπαιρνε από το feisty-backports (rdiff-backup 1.1.14) και όχι από το
απλό feisty (rdiff-backup 1.1.2 νομίζω). Τι διαφορά έχει το backports
δεν ξέρω...