Ubuntu - ουάααααααααου!

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Oct 7 18:02:42 EEST 2007

Oops! Το αρχικό μήνυμα του Chameleon εστάλη στο local.linux.greek.users
του news.grnet.gr. Για κάποιο λόγο δεν έχει εμφανιστεί -μέχρι αυτή την
στιγμή τουλάχιστο- στα αρχεία της λίστας. Η δική μου απάντηση, που
εστάλη στο linux-greek-users at lists.hellug.gr εμφανίστηκε και για να μην
είναι «ξεκάρφωτη» προωθώ παρακάτω το αρχικό μήνυμα στο οποίο και απάντησα.