πως παίρνετε τον kernel σας;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 5 15:22:26 EEST 2007

On 2007-10-05 09:07, "Giorgos D. Pallas" <gpall at ccf.auth.gr> wrote:

> Τί εννοείς; Ότι υπάρχουν διανομές που βάζουν δικά τους patches ή
> κάνουν άλλες αλλαγές στον κώδικα του πυρήνα;

Ναι.

> Και αν ναι, γιατί;;

Η πιο γενική απάντηση είναι «επειδή μπορούν».  Ορισμένες διανομές
βασίζονται σε marketing τεχνικές του τύπου «σε εμάς παίζει αυτόματα
ο USB-based μετρητής ενεργητικότητας σπέρματος της Τρεχαγύρευε Inc. που
μπορείς να αγοράσεις με USD $3.5 από το ράφι του Wall-Mart».

Το patch για το συγκεκριμένο USB dongle δεν το έχει κάνει accept ο
Linus, επειδή δεν του αρέσει ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται τη
μνήμη που δεσμεύει το patch και ορισμένα μέρη του patch επηρεάζουν
αρνητικά τον Completely Fair Scheduler, και δε μπορείς να βλέπεις ταινία
με το mplayer την ώρα που μετράς σε πόσα χρόνια δε θα χρειάζεσαι
προφυλακτικό, γιατί «σπάει» η εικόνα του mplayer.

Αυτό δεν εμποδίζει το OpenKafrix(TM) distribution του Linux να χώσει το
patch, έτσι επειδή μπορεί, στο default kernel της διανομής :P