πως παίρνετε τον kernel σας;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 4 12:20:49 EEST 2007

On 2007-10-03 23:08, Giorgos Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:
> κονσέρβα ή φρέσκο;  :-P

Εγώ προσωπικά τον παίρνω με λίγο γάλα και ένα κυβάκι μαύρης ζάχαρης :P

> Κάνετε compile από τα sources με ό,τι χρειάζεστε, ή χρησιμοποιείτε
> τους έτοιμους modulαριστούς των διανομών σας; Προτείνεται μια από τις
> δυο μεθόδους για κάποιες συγκεκριμένες χρήσεις;

Οταν είναι μηχάνημα που εξυπηρετεί κόσμο, υπηρεσίες οι οποίες μπορεί να
είναι κρίσιμες, και πρέπει να υπάρχει εύκολος, τεκμηριωμένος τρόπος για
να ξαναστηθεί όλο το σύυστημα από το μηδέν, νομίζω είναι προφανής η
επιλογή.

Στο προσωπικό του σύστημα ο καθένας, τι να σου πω, λογικά κάνει ότι θέλει :P