Oriste giati kaneis de 8elei na xrhsimopoiei Linux.

Apollon Oikonomopoulos apoikos at csl.mech.ntua.gr
Tue Nov 27 17:01:39 EET 2007

On Tuesday 27 November 2007 16:39:41 Giorgos Keramidas wrote:

> Οχι είναι «βαριόμουν χτες το απόγευμα και τι να κάνω, τι να κάνω, είπα
> να πηδήξω το usability του boot-loader».  Πολύ κλασικό :P

Ενδιαφέρον.

Από το minimal BASH-like shell και το custom configuration syntax πάμε σε
minimal Emacs-like shell και bash"ish" configuration syntax [1]. Κάποιοι
ψυχολόγοι ενδεχομένως θα πλήρωναν πολλά για ένα δεκάλεπτο με τους εν λόγω
developers ;-)

Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, αλλάζουμε και την αφετηρία των partitions
(μόνο; Δηλαδή οι δίσκοι στο πηγάδι κατούρησαν;) από 0 σε 1 [1]

Όποιος καταφέρει και bootάρει το σύστημά του με την πρώτη μετά την αλλαγή σε
GRUB2, κερδίζει μια δισκέττα με προεγκατεστημένο GRUB Legacy.

[1] http://grub.enbug.org/grub.cfg