Oriste giati kaneis de 8elei na xrhsimopoiei Linux.

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Tue Nov 27 16:51:06 EET 2007

On Nov 27, 2007 4:39 PM, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Οχι είναι «βαριόμουν χτες το απόγευμα και τι να κάνω, τι να κάνω, είπα
> να πηδήξω το usability του boot-loader».  Πολύ κλασικό :P

Εννοείται ότι καμμιά αλλαγή δεν πρέπει να γίνεται χωρίς επαρκές
documentation, ειδικά όταν πρόκειται για κάτι που μπορεί να το
χρειαστείς σπάνια, αλλά όποτε το κάνεις θα είσαι κάπως βιαστικός στο
κάνεις τη δουλειά σου.
Αλλά... ξέρετε πολλούς που θέλουν να βάλουν linux και αυτό θα μπορούσε
να είναι ανασταλτικός παράγοντας; Προσωπικά, δεν γνωρίζω κανέναν. Λες
κι ξέρουν τον παλιό τρόπο και θα τους μπερδέψει ο καινούριος.

--
Labor and Joy