USB fax modem ( acm )

Nikolaos Ladis (IT Dept.) ladisn at dromonship.gr
Mon Nov 26 11:42:31 EET 2007

On Sun 25 Nov 2007, Vaggelis Tripolitakis wrote:

> Η PCI κάρτα έχει 16550 compatible U(S)ARTcontrollers πάνω σε PCI
> bridge. Δεν κάνει κάποιου είδους emulation.
> Τα καλώδια που σου δίνουν σειριακή έχουν συνήθως chips της Prolific ή
> της FTDI των οποίων ιδιαίτερα οι παλαιότερες γενιές
> δεν δούλευαν σωστά με "περίεργες" συσκευές, όπως το Logo! τής Siemens
> και κάποιους παλαιότερους σειριακούς προγραμματιστές μικροελεκγτών.
> Προσωπικά το αποδίδω σε θέμα χρονισμού ο οποίος ενδεχομένως να μην
> έχει υλοποιηθεί σωστά στον driver των Windows.
>
> Η καλύτερη λύση για τον φίλο μας είναι να δανειστεί ένα καλώδιο από
> [...]

Καλημέρα,

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας παιδιά :)

Όταν αγοράστηκε ο server στο γραφείο είχα δοκιμάσει
και καλώδιο και pci  κάρτα. πάρα ταύτα δεν είχε λειτουργήσει τίποτα από τα
δύο.

Η HP είχε ως αξεσουάρ pci κάρτα αλλά δεν υπήρχε σε stock στην Ελλάδα και δεν
μου έδινε μια σαφή ημερομηνία για την εισαγωγή της, οπότε τότε κατέλειξα στην
λύση του usb  modem  μια και η μία και μόνη σειριακή ήταν δεσμευμένη από το
ups.

Γι αυτό και ψάχνω πάλι για usb modem.

Τώρα που το θυμήθηκα όμως, ευκαιρία να ξανακοιτάξω αν υπάρχει διαθεσιμότητα
για pci κάρτα από την HP.

Φιλικά
Νίκος Λαδής