USB fax modem ( acm )

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Sun Nov 25 14:34:13 EET 2007

On Nov 25, 2007 2:02 PM, V13 <v13 at v13.gr> wrote:

>   Den ksero an exeis sto myalo soy kati poy den to gnorizo, alla efoson
> eksomeionoyn syriaki thyra, den blepo to logo gia na min dolyepsoyn. Poia h
> diafora toy na sydeseis ena serial port sto PCI apo to na to sydneseis sto
> USB, pera toy tropoy syndeshs? Ean diladi h PCI karta poy les ebgene kai se
> USB ekdosi, den tha doyleve?

> <<V13>>

Η PCI κάρτα έχει 16550 compatible U(S)ARTcontrollers πάνω σε PCI
bridge. Δεν κάνει κάποιου είδους emulation.
Τα καλώδια που σου δίνουν σειριακή έχουν συνήθως chips της Prolific ή
της FTDI των οποίων ιδιαίτερα οι παλαιότερες γενιές
δεν δούλευαν σωστά με "περίεργες" συσκευές, όπως το Logo! τής Siemens
και κάποιους παλαιότερους σειριακούς προγραμματιστές μικροελεκγτών.
Προσωπικά το αποδίδω σε θέμα χρονισμού ο οποίος ενδεχομένως να μην
έχει υλοποιηθεί σωστά στον driver των Windows.

Η καλύτερη λύση για τον φίλο μας είναι να δανειστεί ένα καλώδιο από
κάποιον γνωστό και να κάνει τις δοκιμές του. Αν μείνει ικανοποιημένος
έχει καλώς. Αλλιώτικα πρέπει να πάει στη λύση της PCI κάρτας.

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος
Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,

νόηSYS IT & Engineering Solutions