BASH, why is so F***king difficult

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Nov 13 10:38:02 EET 2007

On 11/13/07, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:
> [...]
> Γιατί θέλω κάτι ΠΟΛΥ απλό (προς το παρόν το έκανα σε one command-line)
>
> Να δίνω στο script μια λίστα απο dirs και να μπαίνει μέσα και να ρίχνει
> το Bitrate από τα Mp3 ώστε να τα περάσω στο κινητό μου :)
> Ένα lame -q 2 -b 96  δηλαδή....

*μήπως* σου αρκεί ένα find -type f ... -exec ... '{}'

> Είναι γιατί γέρασα! Και δε μπορώ να γράψω ένα μικρό scriptακι!!!

σε καταλαβαίνω, το ίδιο παθαίνω κι εγώ με το bash. Το έχω μπροστά μου
συνέχεια και γενικά είναι πολύ βολικό κι εύκολο αλλά μια μέρα
ανακαλύπτω ότι για να κάνω το Χ πραγματάκι που δεν μοιάζει διαφορετικό
από όλα τα Υ που έκανα τόσο καιρό πρέπει να διαβάζω 1 ώρα. Σε 10 λεπτά
θα το έκανα σε python αλλά έχω ήδη ξεκινήσει σε bash γιατί νόμιζα ότι
είναι εύκολο και με πιάνει και η λύσσα να βρω τι φταίει... μετά
συνειδητοποιείς ότι η ώρα είναι 2:00 πρωινή :)