BASH, why is so F***king difficult

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Nov 13 10:20:29 EET 2007

Giorgos Keramidas wrote:
> Γιατί δεν είσαι προσεκτικός όταν κάνεις χρήση του ${dir}:
> Διάβασε το παρακάτω παράδειγμα, και βρες μόνος σου τι έκανα διαφορετικό:

Θα το κοιτάξω σπίτι γιατί τώρα είμαι στη δουλειά... Με το μάτι πάντως
δεν κατάλαβα διαφορά.

> Κι επιτέλους, γιατί γράφεις σε bash αν σε τσαντίζει;

Γιατί θέλω κάτι ΠΟΛΥ απλό (προς το παρόν το έκανα σε one command-line)

Να δίνω στο script μια λίστα απο dirs και να μπαίνει μέσα και να ρίχνει
το Bitrate από τα Mp3 ώστε να τα περάσω στο κινητό μου :)
Ένα lame -q 2 -b 96  δηλαδή....

> Ο,τι κι αν διαλέξεις όμως, πάψε να γκρινιάζεις :P

Είναι γιατί γέρασα! Και δε μπορώ να γράψω ένα μικρό scriptακι!!!