DMA expiry

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Mon Nov 12 23:13:23 EET 2007

Εκεί που δούλευα στο φορητό (χωρίς να κάνω τίποτα I/O intensive) κόλλησε
λίγο το σύμπαν, και μετά από 3-4 δευτερόλεπτα άκουσα ένα κλικ από το
δίσκο και επανήλθαν όλα.

dmesg:

hda: dma_timer_expiry: dma status == 0x60
hda: DMA timeout retry
hda: timeout waiting for DMA

Κανένας με παρόμοιο συμβάν; Να περιμένω τα χειρότερα ή μπορεί να ήταν
και τελείως τυχαίο συμβάν; Backup εννοείται ότι κάνω τακτικά. Μια που το
έφερε η κουβέντα, για να επαναφέρεις πλήρως το σύστημα δεν αρκεί να
έχεις πάρει ένα

tar cpjf /media/teras/sysbackup.tar.bz2 --exclude=/tmp --exclude=/proc
--exclude=/lost+found --exclude=/dev --exclude=/mnt --exclude=/media
--exclude=/sys /

;
Μήπως μου διαφεύγει κάτι και θα τραβάω τα μαλλιά μου;

Γ.