προβλήματα κατά την σύνδεση με security.debian.org

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Nov 11 16:27:54 EET 2007

Thanos wrote:
> Χαίρεται...
>
> Έχω Debian testing και έχω προσθέσει το 'http://security.debian.org' στο
> 'sources.list' για τις ενημερώσεις ασφαλείας. Οι λήψεις πακέτων από το
> security.debian.org δεν είναι συχνές, αλλά έχω παρατηρήσει πως τις
> τελευταίες 3-4 φορές που έγινε λήψη από εκεί διακόπηκε η σύνδεσή μου
> (adsl) στο internet. Στην αρχή θεώρησα πως ήταν τυχαίο και πως υπήρχαν
> προβλήματα από την μεριά του παροχέα μου. Όμως συνέβη πάλι σήμερα την
> στιγμή που «κατέβαζε» τις ενημερώσεις ασφαλείας από το
> security.debian.org. Γενικά δεν έχω προβλήματα αποσυνδέσεων οπότε κάτι
> [...]

Το πρόβλημα που είχα αναφέρει τότε συνεχίζεται και όπως είναι φυσικό
έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικό. Από τότε έχω κάνει αρκετές
δοκιμές/αλλαγές και τα νέα στοιχεία ακολουθούν.

Λόγω του προβλήματος που ανέφερα πρόσφατα για το mirror του NTUA [1]
αντικατέστησα τον server του NTUA με αυτόν του ftp.it.debian.org που
είναι και primary mirror. Αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα της αποσύνδεσης
που αντιμετωπίζω και με το security.debian.org.

Σήμερα με την χρήση του apt-zip δημιούργησα ένα script ώστε να κατεβάσω
τα απαραίτητα πακέτα (4 πακέτα όλα από το security.debian.org συνολικό
μέγεθος ~6.1ΜΒ) για την αναβάθμιση. Ξεκίνησα το μηχάνημα με τα Windows
που υπάρχουν (ίδιο modem/router, ίδια σύνδεση) και μέσα από το cygwin
έτρεξα το script. Κατέβηκαν μια χαρά χωρίς κανένα απολύτων πρόβλημα.

Μετά την ολοκλήρωση μπαίνω πάλι στο Debian και προσπαθώ να κάνω
αναβάθμιση με 'aptitude dist-upgrade'... αποσύνδεση. Τρέχω το script του
apt-zip από το Debian... αποσύνδεση!

Κανένα σχόλιο; Καμιά ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

[1]http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2007-November/070814.html