Μεταβλητες bash ως εντολες και κενά

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 8 15:19:44 EET 2007

On 2007-11-08 10:17, basOS G <noxelia at gmail.com> wrote:

> 1.Αρκετά Καθαρό αυτό με τις συναρτήσεις. Απλα η άλλη εκδοχή μου εχει
> δουλέψει επίσης άψογα για εντολές χωρίς κενό.

Δε δουλεύει όμως με κενό.  Ενώ οι συναρτήσεις δουλεύουν και με κενό, και
σε pipe, και με redirection σε αρχεία, κλπ κλπ.

> Επίσης βολεύει πολύ το pipe. Εχω δηλαδή πολλά φιλτράκια τα οποία απλά
> τα εφραμόζω στο input π.χ. cat ccc | $FILTER1 | $FILTER2 | $FILTER3
> ... με τις συναρτήσεις γίνεται αυτό;

Φυσικά.

> 2.Δεν το αποχωρίζομαι εύκολα το bash.  Τα χουνε μπλέξει με τα quotes
> αλλά και γω την δουλειά μου την έκανα γρήγορα με το bash.  Φυσικά η
> δύναμή του βρίσκεται στην ίδια την φιλοσοφία των εντολών Unix καθώς
> και στις ίδιες τις εντολές που παρέχουν πολύ ισχυρά εργαλεία..

Δε διαφωνώ.  Αυτή ακριβώς η ``φιλοσοφία του UNIX'' είναι που κρύβεται
πίσω από το functional διαχωρισμό των κομματιών που θέλεις να ενώσεις σε
μικρά, σύντομα, σαφή functions, που κάνουν ένα πράγμα και το κάνουν καλά :)

> 3.4 Ε τωρα πια έχουμε και την php (απλά δεν τη εχουμε μαθει ακόμα,
> αλλά θα είναι το αμέσως επόμενο)

Ναι, αντί να μάθεις μια γλώσσα που είναι consistent, ευανάγνωστη, που
έχει ωραία σύνταξη και καλύτερο σχεδιασμό (βλ. Python), μάθε PHP που
είναι η χειρότερη γλώσσα που έχω δει ποτέ μου (μετά τη BASIC ίσως).

Πφφφφφφτ.  Αηδίες, λέω εγώ...