Re: Μεταβλητες bash ως εντολες και κενά

basOS G noxelia at gmail.com
Thu Nov 8 10:17:12 EET 2007

1.Αρκετά Καθαρό αυτό με τις συναρτήσεις. Απλα η άλλη εκδοχή μου εχει
δουλέψει επίσης άψογα για εντολές χωρίς κενό.
Επίσης βολεύει πολύ το pipe. Εχω δηλαδή πολλά φιλτράκια τα οποία απλά τα
εφραμόζω στο input π.χ. cat ccc | $FILTER1 | $FILTER2 | $FILTER3 ... με τις
συναρτήσεις γίνεται αυτό;

2.Δεν το αποχωρίζομαι εύκολα το bash. Τα χουνε μπλέξει με τα quotes αλλά και
γω την δουλειά μου την έκανα γρήγορα με το bash. Φυσικά η δύναμή του
βρίσκεται στην ίδια την φιλοσοφία των εντολών Unix καθώς και στις ίδιες τις
εντολές που παρέχουν πολύ ισχυρά εργαλεία..

3.4 Ε τωρα πια έχουμε και την php (απλά δεν τη εχουμε μαθει ακόμα, αλλά θα
είναι το αμέσως επόμενο)