Περί UPS

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Tue Nov 6 15:10:35 EET 2007

On Fri 02 Nov 2007, Haris Alatas wrote:
> Θα κάνω τον κόπο να μπώ στην διαδικασία να υποστηρίξω  τα APC λέγοντας
> σου ότι:
> 1. Δεν είναι ακριβά διότι θα τα έχεις μια ζωή
> 2. Δεν είναι ακριβά διότι ένα UPS 420VA είναι 420VA οπότε συνεπώς δεν
> χρειάζεται να αγοράσεις κάτι μεγαλύτερο για να κάνει την δουλειά ενός
> 420VA. 3. Κάνει την δουλειά του όπως θα έπρεπε.
> 4. Έχουν ολόκληρη σουίτα προγραμμάτων που ίσως την βρεις και υπερβολική.
>
> Χάρης

Καλησπέρα παιδιά,

Και εγώ θα μπω στην διαδικασία να υποστηρίξω την APC.  :)

Mόλις χτες ο διάβολος έσπασε το πόδι του εδώ στην δουλειά και το APC SmartUPS
1400 NET  το οποίο λειτουργεί από το 1999, έδωσε σήμα αντικατάστασης της
μπαταρίας.
Η ποιότητα κατασκευής αυτών των ups  είναι πραγματικά εντυπωσιακή.
Ακόμα και τα μικρά ups που έχουμε εδώ ( backup ups 350-500) δουλεύουν χωρίς
προβλήματα εδώ και 3 χρόνια.

Ψάχνω να βρω αν μπορώ να αντικαταστήσω την μπαταρία με μία εργοστασιακή από
την APC.
Αν είμουν σε άλλη Ευρωπαική χώρα θα μου άλλαζαν την μπαταρία μέσω on-line
υπηρεσίας  για 200 ευρώ περίπου σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους.
Εδώ απλά δεν υπάρχει η εν λόγω υπηρεσία και ψάχνω να δω αν υπάρχει δυνατότητα
να βρώ μπαταρία από τους  authorised resellers τους.

Αν χρειαστεί να το αλλάξω, δεν υπάρχει θέμα για το τι πρόκειται να βάλω στην
θέση του.  :)

Φιλικά
Νίκος