προβλημα με το μικροφωνο

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Fri Nov 2 17:28:45 EET 2007

Στις 02-11-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 14:24 +0100, ο/η Nikos Kouvaris
έγραψε:
> to alsamixer mou einai kapws etsi
>
> On 11/2/07, Dimitris Kalamaras <dimitris.kalamaras at compupress.gr >
> wrote:
>
>         Στις 01-11-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 21:22 +0100, ο/η Nikos
>         Kouvaris
>         έγραψε:
>         > καλησπερα στη λιστα
>         > εχω debian lenny
>         > θελω να χρησημοποιησω ενα σετ ακουστικα-μικροφωνο για το
>         skype αλλα δε
>         > δουλευει το μικροφωνο.
>         > δοκιμασα απο τον εγγραφεα ηχου να γραψω κατι αλλα τιποτα.
>         > τα ακουστικα δουλευουν κανονικα.
> [...]

plz, do not top-post. Koίτα τι έγινε τώρα, κανείς δεν βγάζει άκρη. :(

Ενιγουέι, το ίδιο chip έχουμε (ALC880) - βλέπω ότι τα Input (Μιc) σου
είναι στο 0%. Γιατί; Επίσης, με τα βελάκια, πρέπει να μπορείς να πας πιο
αριστερά όπου υπάρχουν κι άλλα κανάλια (μπας και υπάρχει εκείνο το IEC,
που ήταν η λύση στο  δικό μου πρόβλημα!).

--ΔΚ