Καλό το backup, αλλά restore πως κάνουμε;

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Mon Nov 5 16:37:10 EET 2007

Όχι δεν έχασα τίποτα, απλά ρωτάω για να ξέρω...

Ο τρόπος που κάνω Backup τους 2 υπολογιστές μου είναι με το
rdiff-backup. Συγκεντρώνω όλα τα απαραίτητα  data (/etc, /home, svn
repository) σε ένα φάκελο. Κάθε βδομάδα αυτό γίνεται Update μέσω
cron+rdiff-backup.

Κάθε τόσο κάνω ένα tar (Non-compressed, tar cf ) τον φάκελο και split σε
αρχεία των 2GB όπου και τα γράφω σε όσα DVD χρειάζεται. Είναι "σωστό" ;

Το θέμα μετά είναι το restore. Δεν μου έχει τύχει (ευτυχώς) αλλά
υποψιάζομαι ότι αν ποτέ Bootαρω με ένα Live-cd και κάνω copy όλα τα dvd
σε ένα φάκελο και μετά cat * |tar xf θα έχω όλο το backup dir. Έπειτα
σύμφωνα με το rdiff-backup αρκεί ένα cp -a.
Επαναλαμβάνω ότι το σενάριο είναι υποθετικό απλά θέλω να ξέρω μήπως
μπορεί να την πατήσω απο πουθενά.

Αυτό που σκέφτομαι να κάνω πάντως είναι ότι τα /etc, svn repo να τα κάνω
backup σε ξεχωριστό DVD, ώστε στην άτυχη στιγμή να μην έχω να κάνω
restore και το home με τα 10GB του.

Χάρης