Περί UPS

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Nov 5 07:16:59 EET 2007

On Sat, 2007-11-03 at 22:10 +0200, Manolis Kiagias wrote:

> Παρακολούθησα όλη τη συζήτηση, και έχει τύχει να χρησιμοποιήσω τόσο
> mustek όσο και APC. Έχω βάλει αρκετά APC και σε μαγαζιά, σχολές κλπ
> (όπου ο ιδιοκτήτης δεν είναι τσιγγούνης :) ).
> Η εμπειρία μου δείχνει ότι τα mustek γενικά δουλεύουν (και το nut
> επίσης, πρωτόκολλο megatec όπως αναφέρθηκε) αλλά στην πραγματικότητα τα
> VA που δίνει ο κατασκευαστής είναι εντελώς ψεύτικα.
>
> Παράδειγμα: Στο ίδιο ακριβώς μηχάνημα το mustek 800 κρατάει το μισό
> περίπου χρόνο από το APC το 500 (σειρά RS). Το mustek κάνει γύρω στα 70
> ευρώ αν θυμάμαι καλά ενώ το APC γύρω στα 120. Βέβαια εδώ χρειάζεται
> [...]

Η αλήθεια είναι ότι ο κύριος λόγος που χρειάζομαι UPS είναι για να
μπορεί να σβήνει αυτόματα ένα always-on μηχάνημα και για να μπορώ να
κλείνω το desktop με ασφάλεια όταν συμβαίνει blackout. Το runtime είναι
δυετερεύον ζήτημα.

Βέβαια μετά από όλη τη συζήτηση σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός
APC.

Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες τους και εμπειρίες τους.