Remote Desktop Connection && VNC

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu May 31 13:36:55 EEST 2007

Με έσωσες! Δεν είχα ιδέα ότι το TightVNC λέγεται έτσι γιατί χρησιμοποιεί
άλλο αλγόριθμο για τη μεταφορά των αλλαγών στο session ο οποίος όπως
φαίνεται είναι πολύ αποδοτικότερος από αυτόν του VNC. Τώρα σε 24bit
χρώμα παίζει περίφημα. [δεν παίζει βέβαια χωρίς password το session: το
tightvnc κολλάει στο 'Status: No authentication needed' (ή κάπως έτσι),
αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα (- που θα τα βάλεις; ;-) )]

Γ.