Remote Desktop Connection && VNC

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu May 31 13:26:00 EEST 2007

Giorgos D. Pallas wrote:

> [...]
Το αστείο είναι ότι το VNC "σέρνεται" ακόμα και σε περιβάλλον τοπικού
δικτύου ενώ το RDP φαίνεται να πηγαίνει αρκετά καλά παντού (ακόμα και σε
dial up συνδέσεις). Μάλλον έχει να κάνει με το πως δέχεται το VNC τις
πληροφορίες για το ποιο τμήμα της οθόνης έχει αλλάξει και χρειάζεται
ενημέρωση. Απ'όσο ξέρω αυτό γίνεται με διαρκές polling ενώ το RDP
παίρνει τις πληροφορίες απευθείας από το video driver. Βέβαια τέτοια
υλοποίηση είναι platform dependent, ενώ το VNC τρέχει παντού.  Ωστόσο
υπάρχει το tightvnc το οποίο χρησιμοποιεί τη γρήγορη μέθοδο, αν θες
δοκίμασε να μας πεις και μας αν πράγματι είναι έτσι. (
http://www.tightvnc.com )