.gr domain/s problem ?

Christos Panagiotakis chrismfz at gmail.com
Thu May 31 04:20:44 EEST 2007

Hello list.
Prota apola, isws auto na einai kapws off-topic (dont flame/blame me please)
alla pistevw oti edw mesa an rotisw olo kai kapios tha mporei na apanthsei
para an paw sta multirama i ston germano :-) .
Anyway synexizw...

Blepontas se arketa site (ellada sigkekrimena mono se registrars)
na exoun whois gia domains, zilepsa san klasikos ellinas kai eipa
thelw kai egw ena... (no comments). Psaxnontas gia arxi sto sourceforge
mias kai pou den kserw polla peri tou thematos, vrika ena project, to phpwhois
to opoio exei tin dynanotita na psaxnei analoga me to tld (.com, .info ktl) kai
na vriskei plirofories.
Vazontas to na doulepsei, dokimazw 5-6 domains .com .org ktl doulevoun
ola swsta.
orea as valoume lew kai ena .gr mias kai pou gia ta .gr to ithela perisotero...
tsoup, error. Eperna to output
Results for <any domain>.gr :
% This is the RIPE Whois query server #2.
% The objects are in RPSL format.
%
% Rights restricted by copyright.
% See http://www.ripe.net/db/copyright.html

%ERROR:101: no entries found
%
% No entries found in the selected source(s).
opou <any domain> == arketa .gr domains pou idi yparxoun registered ekei eksw...
bazw domains apo alles xwres kai oxi mono .com ktl alla co.uk .am .tk
.ca kai paei legontas kai leitourgoun kanonika.. Mono to .gr eixe
provlima. Etsi eipa na steilw
ston dimiourgo sto sf.net ticket gia gr support mias kai pou den eixe.
Mou eipe oti telika
eixe support kai kanw egw lathos kapou. Kai mou deixnei to forth.gr
oti litourgei kanonika
domain: FORTH.GR
descr: Foundation of Research and Technology, HELLAS
descr: Knossos Campus
admin-c: PT89
tech-c: PT89
zone-c: PT89
nserver: pythia.csi.forth.gr terpsi.csi.forth.gr lesvos.csi.forth.gr
sub-dom: admin ics csi iesl iacm iceht imbb cperi knossos praxis
dom-net: 139.91.0.0 192.67.249.0 193.92.200.0
source: RIPE # Filtered
etc etc etc....

to vlepw kai egw kai ontos litourgei kanonika alla MONO to forth.gr
stelnw mail me alla outputs apo in.gr ipdomain.gr pathfinder.gr
google.gr kai kamia alal 5-6 .gr domains kai rotisa mipws fteei tpt
apo to ripe.net ? Eixa tin apantish: (copy/paste)
"it has nothing to do with ripe, domains that have an A record are treated
as hostnames and the result you see is not the whois for the domain name,
is the whois for the ip address, i just configured phpwhois to return an
error on all .gr domains"

Diladi, ti akrivos paizei me ta .gr domains kai vgazoun error ola sto
whois ektos apo to
forth.gr ? Den einai ligo parakseno ? Diladi auto to php scriptaki
exei tin dinanotita
na vrei plirofories gia otidipote tld ektos apo to gr.
Magkia tis eett, magkia tou hostmaster/forth i ena "bug" ?

by the way, to script leitourgei sto link
http://chris.cdnet.gr/whois/example.php
se periptosi pou thelei kapios na to koitaksei kalytera..

Regards,
Christos Panagiotakis

--
Κατά βάθος είμαι χαρούμενος, διότι δεν περιμένω να μου συμβεί κάτι για
να νιώσω καλά.