PDF "editor"?

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed May 30 15:21:12 EEST 2007

On 5/30/07, Kalamaras Dimitris <dimitris.kalamaras at compupress.gr> wrote:
> [...]
> και
>
> Με Gimp:
> http://alan.aspuru.com/archives/2005/12/26/how-to-edit-a-pdf-file-in-linux/

για τη δουλειά που αναφέρεις Δημήτρη το gimp μου φάνηκε στις
περισσότερες περιπτώσεις απαράδεκτό. Απαιτεί να δουλέψεις κάθε σελίδα
χωριστά και πρέπει να μετατρέψει το pdf σε bitmap εικόνα και συνεπώς
και να το σώσει ως τέτοια. Πέρνεις ένα pdf 10 σελίδες 100ΚΒ και μετά
απο 1 ώρα έχεις "επιτέλους" σώσει το νέο - το οποίο είναι 5ΜΒ (αν δεν
θες υψηλή ανάλυση)

don't know about them