Apories (laptop - router - distfiles)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue May 29 16:51:20 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Ο επεξεργαστής εμφανίζει και τα δύο 'cores' σε FreeBSD 7.0-CURRENT:
>
>     % dmesg
>     [...]
>     FreeBSD/SMP: Multiprocessor System Detected: 2 CPUs
>      cpu0 (BSP): APIC ID:  0
>      cpu1 (AP): APIC ID:  1
>     [...]
>>

> Η wireless κάρτα δεν παίζει, αλλά με μια PC-CARD τύπου Atheros, έχεις
> άνετα δίκτυο.  Εγώ προσωπικά είχα μια D-Link DWL-AG650 (μέχρι που την
> έσπασα κατά λάθος), και τώρα πια χρησιμοποιώ μια 3COM 3CRPAG175, με τον
> ath(4) driver:

Για την ακρίβεια υπάρχει 3945 driver για το FreeBSD αλλά το αν θα παίξει
εξαρτάται από το ποια έκδοση θα κατεβάσεις, τι ώρα θα το κάνεις compile,
σε τι φάση βρίσκεται η σελήνη κλπ. Γενικά πάντως αν ασχοληθείς θα
παίξει. Προσωπικά το κατάφερα στο δικό μου laptop αλλά πήρε καμιά ώρα.
Βέβαια είναι πολύ experimental και μη περιμένεις wpa, wep κλπ. Είχα μόνο
Mac address filtering στο router. Στο linux παίζει μια χαρά.
Οι atheros based παίζουν παντού μια χαρά (έχω τρεις  ήδη).

> Αυτό ποιος το γαμάει... μπορεί να εξαφανιστεί από προσώπου γης απόψε.

:) Προσωπικά τα κράτησα μια βδομάδα στο laptop (είχα home premium), είχε
πολύ πλάκα γιατί κατά τα άλλα είχα βάλει μόνο open source εφαρμογές (και
κάποιες free as in price). Διαπίστωσα πάντως ότι μπορούσα να κάνω τις
περισσότερες εργασίες μου, αν μη τι άλλο γιατί είχα περίπου τα ίδια
προγράμματα που έχω και στο Linux. Μετά μια βδομάδα το WOW τελείωσε :)
> <SNIP>

> Η κάρτα ήχου του Satellite U-2XX βασίζεται στο ich7 chipset, και
> υποστηρίζεται από τον sound driver του 6.X και 7.Χ.  Ο Ariff, που τον
> έχει φτιάξει και τον συντηρεί είναι αρκετά γρήγορος σε patches/fixes :)

> Μια χαρά (με FreeBSD).

Ναι πράγματι είναι ο snd_hda driver για το BSD που υπάρχει εδώ:

http://people.freebsd.org/~ariff/lowlatency/

Στο linux επίσης παίζει μια χαρά η κάρτα.

> Κάποιο που να έχει standard τουλάχιστον 4+ Ethernet ports.  Προαιρετικά,
> ψάξε και για κάποιο με wireless support.

Είναι όλα τώρα στη φτήνια... Καλά αποτελέσματα έχω με το Linksys WAG200,
κάνει περίπου 80 ευρώ και έχει και αξιοπρεπές wireless.
Έχω βάλει μέχρι τώρα 4 σε γνωστούς. Επίσης ένα OnDSL kit που είχε μέσα
ένα Sagem wireless δούλευε μια χαρά (και πλήθος ρυθμίσεις να περάσεις
πολλά ευχάριστα απογεύματα αν θες...). Και τα δύο έχουν 4πορτο switch.