Apories (laptop - router - distfiles)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 29 14:04:03 EEST 2007

On 2007-05-29 11:37, Nick Kokkalis <nickkokkalis at yahoo.co.uk> wrote:
> To TOSHIBA Tecra A8-104 me ta exeis xarakthristika:

> Technology    type : Intel? Centrino? Duo Mobile
> Technology featuring Intel? Core&#8482;2 Duo Processor

Ο επεξεργαστής εμφανίζει και τα δύο 'cores' σε FreeBSD 7.0-CURRENT:

    % dmesg
    [...]
    FreeBSD/SMP: Multiprocessor System Detected: 2 CPUs
     cpu0 (BSP): APIC ID:  0
     cpu1 (AP): APIC ID:  1
    [...]

> T7200, Intel? PRO/Wireless 3945ABG network connection

Η wireless κάρτα δεν παίζει, αλλά με μια PC-CARD τύπου Atheros, έχεις
άνετα δίκτυο.  Εγώ προσωπικά είχα μια D-Link DWL-AG650 (μέχρι που την
έσπασα κατά λάθος), και τώρα πια χρησιμοποιώ μια 3COM 3CRPAG175, με τον
ath(4) driver:

    $ ifconfig ath0
    ath0: flags=8843<UP,BROADCAST,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> metric 0 mtu 1500
            ether XX:XX:XX:XX:XX:XX
            inet XX.XX.XX.XX netmask 0xffffff00 broadcast XX.XX.XX.XX
            media: IEEE 802.11 Wireless Ethernet autoselect (OFDM/18Mbps)
            status: associated
            ssid XXXX channel 6 bssid 00:18:39:d0:33:ed
            authmode WPA2/802.11i privacy ON deftxkey UNDEF TKIP 2:128-bit
            TKIP 3:128-bit txpowmax 34 bmiss 7 protmode CTS burst roaming MANUAL
            bintval 100
    $

> Operating system   Genuine Microsoft? Windows?
> Vista&#8482; Business Edition

Αυτό ποιος το γαμάει... μπορεί να εξαφανιστεί από προσώπου γης απόψε.

> DVD Super Multi drive (Double Layer)
> compatibility : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R,
> DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM
>  maximum speed : Read: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Write:
> 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x
> DVD-R, 2x DVD-R (Double Layer), 4x DVD-RW, 8x DVD+R,
> 2.4x DVD+R (Double Layer), 4x DVD+RW, 8x DVD-RAM
> type : DVD Super Multi (Double Layer) drive

Τα burncd (base system), cdrecord και growisofs (ports), παίζουν μια
χαρά με αυτό.

> Graphics adapter    manufacturer : Intel?
> type : 945GM Express chipset
> memory amount : up to 128 MB
> memory type : DDR2 RAM (UMA)

Αυτή υποστηρίζεται μια χαρά από τα X.org 6.9 και 7.2 που έχω δοκιμάσει,
και σηκώνει ανετότατα native ανάλυση στο monitor από το Toshiba
Satellite U2XX που έχω εγώ.  Λογικά, θα παίζει και σε Tecra.

> Interfaces:
>  1 x DC-in
>  1 x external monitor
>  1 x expansion bus connector
>  1 x RJ-11
>  1 x serial port
>  1 x RJ-45
>  1 x TV-out (S-video)
>  1 x external microphone
>  1 x headphone (stereo)
>  3 x USB 2.0
>  1 x SD&#8482; card slot (supports SD&#8482; memory card, SD&#8482; IO card)

Το serial port μ' άρεσε :-)

Δεν έχω δοκιμάσει το SD-card reader, οπότε δεν ξέρω.

> Sound system    supported audio format : 24-bit stereo
>  supported sound standards : MIDI support
>  speakers : built-in stereo speakers

Η κάρτα ήχου του Satellite U-2XX βασίζεται στο ich7 chipset, και
υποστηρίζεται από τον sound driver του 6.X και 7.Χ.  Ο Ariff, που τον
έχει φτιάξει και τον συντηρεί είναι αρκετά γρήγορος σε patches/fixes :)

> Poso kala tha douleuei me linux ka freebsd.

Μια χαρά (με FreeBSD).

> Ti routeraki na agoraso gia ADSL (ethernet).

Κάποιο που να έχει standard τουλάχιστον 4+ Ethernet ports.  Προαιρετικά,
ψάξε και για κάποιο με wireless support.

> Epeidi tha exw prosvasi se mia T3 apo poy mporw na katevasw ola ta
> distfiles mazemena kai apo poy mporw na katevasw to CVS repo toy
> FreeBSD se tarball.

Αφού στήσεις κάπου FreeBSD, και το συνδέσεις στο δίκτυο, κατέβασέ το με
cvsup.