Re: ψοφάν' οι αδρανείς ssh connections

Stelios M. steliosm at gmail.com
Tue May 29 12:28:16 EEST 2007

Ειναι αρκετα πιθανο το translation που κανεις (NAT) να γινεται expire στο
router/firewall οταν για καποιο μεγαλο διαστημα δεν περνανε πακετα.
Τωρα οσον αφορα προτασεις, θα μπορουσες να προσπαησεις να αποφυγεις το NAT
κανοντας το router/firewall να δουλεψει σαν bridge και να κανεις PPPoE κληση
απο το PC σου.
Βεβαια, υπαρχει πιθανοτητα να συμβαινει αυτο 'απεναντι' και οχι στο δικο σου
router/firewall.

~steliosm